Запчасти Шкода Октавия

0
290

Кошмар бравого солдата Швейка: три чеха, Skoda Octavia Tour, Skoda Octavia A5 і Skoda Octavia Facelift під німецьким командуванням рушили на Росію.

Правда, продажу «середньої» Octavia ось-ось припиняться. Запчасти Шкода Октавия. Ми зібрали їх разом, щоб з’ясувати, яка з Skoda заслужила вихід на пенсію, а кому судилося працювати далі.

Skoda Octavia Facelift (оновлена ​​версія додаткову приставку в назві не має, але в нашому тесті так розрізняти автомобілі зручніше) змінилася грунтовно. Основні коригування торкнулися передньої частини автомобіля: нова форма фар з іменною «татуюванням» збоку, більш значна решітка радіатора і цілісний бампер замість складеного на попередній версії.

У задній частині машини змінилися задні ліхтарі і форма бампера, в який вбудували световозвращатели. В оновлений дизайн вдало вписалися молдинги в колір кузова, а в арках оселилися легкосплавні диски нового дизайну. Завдяки фейсліфту нова Octavia розвинула, але не порушила фамільний стиль Skoda. Попередня ж модель виглядала блідо на тлі нових Superb і Fabia.

А над Octavia Tour час, здається, не владний. Модель стала класикою за життя, ось уже 13 років з успіхом пропонуючи покупцям одне і те ж. На сьогоднішній день, «Тур» — фейсліфтінг покоління зразка 96-го з трохи іншими бамперами, оптикою і салоном. Змінювалися деталі: основа ж залишилася незмінною.

У салоні нової Octavia Facelift відбулися зміни, особливо помітні власникам «просто« Октавії », конвеєрні дні якої вже полічені. Наприклад, четирехспіцевий кермо отримав новий дизайн, цікавіше виглядає на тлі з видозміненій приладової панелі. Втім, кермо з трьома спицями — з попередньої версії — набагато зручніше лежить в руках і навіть привносить елемент спортивності.

Сидіння залишилися без змін: змінилися хіба що матеріали обробки салону. Зате шкали в «фейсліфте» підсвічуються білим, а показники бортового комп’ютера відображаються на чорному, а не на зеленому дисплеї. Стильно і читається краще. Датчики рівня палива і температури двигуна вписані в круги тахометра і спідометра.

Skoda — бренд залежний. Розробки компанії завжди ведуться з оглядкою на «старшого брата», Volkswagen, і моделі Octavia — особливо в технічному плані — ще одне тому підтвердження.

Найстарша в трійці, Oсtavia Tour, будується на базі платформи VW Golf IV — з підвіскою типу «Макферсон» спереду і напівзалежної — ззаду. І з донором автомобілю поталанило. На дорозі Tour поводиться впевнено: до 150 км / ч відмінно тримає дорогу, і лише на більш високих швидкостях починає трохи «гуляти» по смузі. Рульове управління точь-в-точь «гольфовской» — одне з кращих в класі.

Динамічні перестроювання даються «старшої» Skoda легко і невимушено, крен в поворотах незначні, а тупуватий ніс автомобіля з задоволенням слід за гострим і досить інформативним кермом, демонструючи чисто німецьку породу. Але жорсткість підвіски теж дісталося Oсtavia Tour від Golf IV. Вона хороша пропорційна якості асфальту. На розбитих ділянках здорово трясе, зате на рівному покритті немає розгойдування, кузов пливе над дорогою легко і впевнено.

Oсtavia і Oсtavia Facelift теж побудовані на платформі моделі Golf, тільки вже наступного, п’ятого за рахунком, покоління. Це означає, що за ускладнилися кінематику руху задніх коліс відповідає підвіска, а в лінійці моторів автомобіля з’явилися агрегати з просунутою технологією безпосереднього уприскування FSI.

Це перетворило Skoda рівно настільки, щоб виправдати зрослу ціну — тим більше, що перше покоління машини продовжує випускатися паралельно з новим. На ходу то, куди пішли додаткові гроші, відчувається майже відразу: покращилася звукоізоляція двигуна і колісних арок, більш комфортною стала підвіска. На «лежачому поліцейському» пасажирів тепер не підкидає до стелі, так і дрібні вибоїни амортизатори проковтують краще.

Краще стала і трансмісія: «механіка» обзавелася трохи коротшою кулісою, а самі її перемикання стали чіткіше. До того ж, Oсtavia Facelift доступна з семиступінчастим «роботом» DSG з подвійним зчепленням: його можна замовити для версій з бензиновими двигунами 1.4 і 1.8 TSI — тоді як раніше автомобілі оснащувалися тільки звичайної гідротрансформаторной автоматичною коробкою.

На високій швидкості Octavia веде себе впевненіше сестрички Tour. Особливо це помітно в поворотах — гранична швидкість маневру стала вище завдяки задній «багаторичажка». Але щоб досягти цієї швидкості, доведеться потерпіти, адже самі ходові мотори, 1.4 і 1.6, — зовсім не «драйверські».

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Please enter your comment!
Please enter your name here